Grattis till oss!

I går firade jag och Rasmus 1 år!!
Eller ja,, Jag skulle jobba mellan 7-20..
Hur kul var det på en skala?
Fast jag lyckdes flörta med mina söta kollegor så att jag fick gå redan vid 17:40 för att hinna med 18:20 båten =)
Tack!

När jag kom hem till Rasmus hade jag med mig en bukett med 40 röda rosor..
Så när han öppnade dörren stod vi där med händerna bakom ryggen båda två=)
Vi hade buketter till varandra =)

Sen lagade Sötis mat, medans jag diskade..
Potatisgratäng gjord på bakpotatis och fläskfile och champinjoner.
Namnam!!

Det har jag förövrigt med mig till jobbet till lunch både idag och imorgon..

Men vi satt där och hade jättemysigt med alla dessa blommor på bordet och levande ljus..

Som sagt jättemysigt..

Sen fick han en present av mig som jag hade köpt på ett cafe/lanthandel/lanthandelsmuseum i småland..
Rasmus gillar fläder så jag hade köpt ett packet med en flädersaft, fläderkulor (karameller) och fläderte. =)

Själv fick jag ett stort paket med ett te som luktade jättegott!!
Tempelte hette det..
Ska prova det när jag kommer hem ikväll..

PS. Fortsätter medeltidsveckan när jag sitter vid min dator med alla bilderna..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, mys på hög nivå :) Grattis :)

2008-08-14 @ 08:31:21
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback