Fredagsnatt..

Nu har vi kommit hem från ölbåten..
Den var som vanligt mycket trevlig!!
Carro och Henke var där också..
Kul!!

Och jag hittade en Camilla när jag skulle gå hem över Brännö..
Hon bodde i ett hus med en kringla över farstun.
Det var inte ett bageri längre men hon lovade att om jag ville kunde jag få ett rostat bröd om jag ville..
Så det har jag innestående! Yay.

Och jag och Josse, Benjys lillasyster, hade djupt samtal..

Bara Jessi jag inte haft det med..

Men det kommer nog,, Och vi är djupa och ärliga ändå..

Sen körde Rasmus hem några av oss,, Jag menar Asperö är inte långt...
Men när vi skulle av allihop vid lastbryggan gungade båten till och Carro druttade i..
Med väska, mobil och allt..
Illa..
Så jag fick lugna ner henne och andas med henne..

Sedan drog jag först av henne och sedan mig våra tröjor.. Min drog jag på henne..
Hon kunde ju inte ha en blöt tröja på sig när hon redan höll på att få ett astmaanfall..
Så jag stod där i bara bh..
Sen drog jag av henne byxor och sen bad alla "obehöriga" att titta bort när jag drog av först henne och sedan mig mina byxor sedan oss båda trosor..
Hon fick mina trosor och jag fösökte dra på henne mina byxor, men då totalvägrade hon..
Så hon gick hem till Rasmus i min tröja och trosor..
Där fick hon en dusch, och ett par nya trosor, ett par mjukisbyxor och min tröja..
Sen satt jag och hårblåste hennes mobil..
Jag undrar om den någonsin kommer att bli sig själv igen?!?!?

Nu står Rasmus och lagar fyllemat på "efterfest" medans vi lyssnar på Loke!!!
Just nu är det "Sjyssta killen sång"!!
Me Like..

Dessutom fryser jag,,
Altandörren står öppen..

Nu blev det "Inte" av Jauvet!!

Jessi leker DJ,,

Fast jag lyssnar jag på "sju dar per år" Av Loke!!

Det är nog den BÄSTA låt jag någonsin hört!!

Åh, vad jag saknar Gotland..

Tack alla Gutar för att vi fick invadera er ö.. Även om det "bara" är Sju dar per år..

Och sorry BTW om jag inte stavar riktigt ordentligt,, Eller om gramatiken inte blir helt rätt..
Men jag är inte helt nykter..

Tänkte bara säga att jag, Rasmus, Mia och Veronika är bjudna till Mamma och Pappa imorrn eftermiddag på middag..
Mia har ju just fyllt 25..
Hej, halvägs till 50.. Hehe..

Nu ska jag vara social..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback