England och grubblerier

Nu har Rasmus suttit på planet bort härifrån i nästan en och en halv timme,, :'(
Fast han kommer nog ha kul i London med Benjy..
Får bara hoppas att han inte blir instängd i ett rum med 17 gothbrudar i korsett.. (Interngraj)
Jag har aldrig varit i England eller i Uk för den delen...
Men Sammie kanske ska plugga i England,, Saknar henne,, Hoppas vi kan ses då =)
"I'd like to visit Sweden, and see Stockholm.. That would be awsome!"
Då fick jag rätta henne och förklara att det är gbg som är Sveriges framsida och stället man ska besöka..

På tal om England så är de ganska fula där,, Nej säg inte emot,, Men en Skådespelerska jag tycket är så otroligt söt är Bonnie Wright. Hon spelar Ginny Weasly i Harry Potter.
All cred till ybersöta Emma Watson. Men Bonnie är väldigt i skymundan om man jänmför.. image3

Jag gillar ju inte rödhåriga,, Men den blott 17 åriga är ett undantag.. (det har blivit en hel del undantag på sistånde)
Därav svartvit bild :P..

Enough.. Nej jag har inte nån tonårsförälskelse, jag ville bara påpeka att hon var söt..

Tatuerade mig i måndags,, Eller jajo,, Klar blev jag ju inte,, Konturerna blev klara. Har bokat tid för vidare ifyllning..
Det gjorde ont som i h-vete.. Men fint blir det,, Ska bara ta mod till mig och visa päronen,, 
Så här ska den se ut när den blir klar förresten..
image4

Me like..
Me pain..
Me grown..

"Så hur mycket vill du ha betalt?"
"Ah.. Nåra öl på rockbaren på fredag räcker.." 

OMG!! 
En öl kostar 32 kr.
32 kr x säg 10 öl.
320 kr,,
Det är ingenting..
Me like budget billigt.. =)

Billigt kommer det inte bli till Rickards 18 årsdag..
X-Box 360 elite..
Det önskar sig lillen,,
Och jag vill köpa nått fint till honom både för att han blir vuxen och för tack för flytthjälp x 2..

Aja.. Nu e det lunch..

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback