Blähä

Så, Måndag kl 17:00 stod vi i Älvängen utanför Magnus Modig.
Passande namn förövrigt.. Han skulle tatuera oss..
Jag kände mig mycket nervös och stod och hade panik.
Jossa ringde på dörren och vi väntade.
Efter kanske en minut senare öppnade en emo-ärrig tjej och sa att Magnus hade varit tvungen att
åka in till Gbg akut och tyvärr inte hade våra nummer..
Så han hade tyvätt inte kunnat ringa.
Sån B-S..
Han har Josses nummer och min e-mail. Han hade kunnat höra av sig..
Grr.. Gått och varit nervis i en vecka nästan.

Men på måndag blir det samma tid och samma plats..
Men förhoppningsvis inte samma besvikelse.

Och jag måste berätta om min långfredag..
Snökaos..
Jobba..
Tjötig pappa..
Börja 7.. Hmm.. Trodde jag i alla fall..
Kom hemifrån vid 6 på morgonen,, Lite senare än planerat.. Men det var en hund som skulle kissas och öl som skulle till bilen och kläder som skulle packas..
Suck..
I alla fall, kom iväg och det gick smidigare än planerat.
06:20 var jag i Bohus..
Då slog det mig att jag började 08:00..
Gissa min min,, Vid gudarna vad arg jag blev..
Och trött på mig själv..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback